Devam Edilemeyen Kore Dizileri...



       Kore dizileri izlemek normal dizileri izlemekten daha güzel geliyor bize.Hem yeni bir kültürü tanıma isteği, hem dizilerin kısa oluşu, hem de hoş ve değişik konuların işlenmiş olması dizilerin izlenme oranlarını arttırmada katkı sağlıyor. Böyle oluncada hem dizileri bazen bir iki günde, bazen tadı damakta bazen de elde sürünmüş bi şekilde izliyoruz. takip ettiğim bazı sayfalar yılın en iyi dizileri postlarını yapıp yayınladılar. Bende favori listem yapsam zaten aynı dizileri yazacağım için bi değişiklik yapmak istedim.. Elimde süründürdüğüm kore dizilerini yazayım dedim... alfabetik sıralama yaparsam :


               1) BİG
                 


                 

       Resmen elimde süründü dizi... Gong Yoo olmasına rağmen zorla izledim desem yeri var. sevemedim gitti...

               2) FLOWER BOY NEXT DOOR

    

       Ne kadar durağan bi diziydi öyle atlaya atlaya  sonunu zor getirdim..

              3) I HEAR YOUR VOİCE



bu dizi de elimde sürünenlerden nedense sevemedim ve sonunu zor getirdim...

               4) MİSSİNG YOU




Çok ağır ve dram dolu senaryosuyla malesef oyuncular hatrına bile sonunu getiremedim yarıda bıraktım...


                 5) STİL MARRY ME




uzun zaman önce izlemiştim daha doğrusu izlemeye çalışmıştım sadece vakit kaybı....


                  6) THE HEİRS

   


   Zengin bir kadro iyi bir senaryo olmasına karşın hatta ve hatta lee min ho hayranı olup woo bin in bütün dizilerini izlemiş olmama karşın yarıda bıraktığım devamını getiremediğim bir dizi.. belki de yanlış zamanda izledim...


      Evet diziler bu kadar sizin yorumunuz ne olur bilemem ama benim fikirlerim bu yönde şimdi sıra sizde sizinde yazılarınızı bekliyorum..  özellikle  Nabrut   ve   CembeK e paslayarak onlardan da birer post bekliyorum.. sevgilerle...




       

Yorumlar

  1. omaygat uzun zamandır kore dizisi izlememiş biri olarak şuan biraz tırstım :D tamam en yakın zamanda yazmaya çalışacağım teşekkür ederim ^^
    Bu arada Flowerboy u ben severek izlemiştim senin aksine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu an çok güzel diziler var onları zevkle izleyeceğinden eminim bunlar biraz eski dizler hatta benim aksime hayranlıkla izlenen diziler :))

      Sil
  2. Flower boy next door ve the heirs'ı atlatarak izlememe rağmen -genellikle öyle izlerim zaten- sevdim.
    Bu arada bir şey fark ettim 1988'i izliyor musun ? Orada oynayan adamı nerede izledim diye düşünüyordum ki.. sayende gördüm flower boy da ki adammış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır izlemedim o diziyi .. bayadır dizi izlemiyordum şimdi oh my ghost a başladım.. başları eğlenceli.. önerebileceğin diziler varsa memnun olurum hem bu posttan sendende beklyrm hadi bakalım kolay gelsin :)

      Sil
  3. 3 numara ve 4 numara bir solukta bitirdiğim ve hatta tekrar izlediğim diziler arasındaydı, 6 numarada ise kesinlikle sana katılıyorum. Neden bu kadar çok sevildiğini anlamadığım dizilerden biridir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3,4 ve 6 nın acayip bir hayran kitlesi var ama bana hitap etmediler onların yerine bir solukta izleyeceğim daha güzel diziler var :)

      Sil
  4. Ayy ben bu blog ile nasıl denk düşmemişim bu zamana kadar ki!
    1 numara favorim ama final düşük
    6 numara oyunculardan dolayı izledik malum, konu eh
    2 numara yarısını izledim bıraktım hatta hangi bölüme kadardı bilmem
    3 numara ilk bölümünü izledim, çok geç saatte, ertesi güne adını hatırlayamadım ki, bir ara dönücem aklıma kazıdım ismini
    4 numara da içim şişmişti, ama direndim ve izledim çünkü yoon eun hye severim ;)
    5 hakkında bir bilgim yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok aktif bir blogger değilim o yüzdendir :) bu yıl biraz ihmal ettim buraları.. hoş geldin sayfama:) yanlış zamanlarda başlıyorsak diziye pek keyif alamıyoruz o zaman ne diyelim izlemeye devam :)))

      Sil
    2. Olsuuun, ama ben Kore severlerle tanışınca ayrı bir mutlu oluyorum, bana da beklerim ;)

      Sil
    3. seni severek takip ediyorum zaten :))

      Sil
    4. Edelim birbirimizi takip takibisi, kore severiz biz :)

      Sil
  5. İnsan hep heyecan dorukta diziler arıyor söylediğin gibi :) Ay ben 3'ü sevmiştim ama hikaye bir ara durağanlaştı ondan belki sevememişsindir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok dizi izlediğim için tükenmişlik sendromu yaşıyorum arada :)) o zaman bir iki ay ara veryrm sonra heycanlı bir yapıt arıyorum öyle başlıyorum..

      Sil
  6. healer
    she was pretty
    kill me heal me

    bunları bi deneseneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she was pretty izledim diğerlerinede en kısa zamanda izleyeceğim :) teşekkürler:)

      Sil
    2. Deep! doğru diyor dene dene, kill me heal me hatta hyde jekyll me konu benzer işleniş farklı, healer ı şu an izliyorum bombe :)

      Sil
    3. elimdeki diziyi bitirip oh my venüse başlamayı düşünüyorum onun ardından hemen denerim :))

      Sil
  7. healer ı dün gece bitirdim bayıla bayıla :) şimdi bi anime izlicem sona şu oh my venüs ü de izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. healer ın bikaç bölümünü izledim o aralar yoğundum bırakmak zorunda kaldım bi daha başlayamadım ama başları süperdi..

      Sil
  8. "OMOO" DEDİM RESMEN ÇÜNKÜ YAZDIKLARININ HEPSİNİ BEN DE YARIDA BIRAKTIM YA ZAR ZOR BİTİRDİM. (Still marry me dışında onu izlemedim) :) Güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sendende böyle bir yazı bekliyoruz o zaman :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Oradan Buradan Her Telden.... 005

Oradan Buradan Her Telden...004

Ne İzledim?? (Bir Film Bir müzik)