Oradan Buradan Her Telden...001





    Günler at gibi dört nala koşuyor resmen yakalamak bir hayli zor.. Yeni bir yıla girdik ve üstünden 4 gün geçti bile... Ah günler akıp giderken benim gibi plansızlara zaman yetmiyor kii... Evet bu arada herkesin yeni yılı kutlu,mutlu olsun.. Sağlık, huzur, barış, rahatlık, esenlik evimizden ülkemizden eksik olmasın inşallah... Bu sene leyleği havada görenlerdenim bu yüzdendir ki sık sık yolculuk yapıyorum.. Ülkede karakış hakim neredeyse,, Çoğu yer soğuk eksilerin kat be kat altında.. çoğu yer karlı buzlu.. çoğu yerse ılıman neredeyse günlük güneşlik... Rabbim gerçekten dışarıda olanların yardımcısı olsun gerçekten soğukla başa çıkmak çok zor.. Bu yıl bunu ziyadesiyle anlamış oldum...




           


           
   
     Evet ülkeden manzaraları da gördükten sonra bakalım yeni yılın ilk günlerinde neler yapmışız?? Yeni yılda daha doğrusu yılbaşı akşamında bizim için özel kutlamalar yer almaz sıradanızdır... Kuzenlerle alt üst oturduğumuz için ailecek çay içme saatimizde bir aradaydık... sohbet muhabbet gırgır şamata derken saatler nasıl geçti anlamadık... iyi geceler dileyerek geceyi sonlandırdık o kadar yani her zaman ki gibiydik... 
     Bi kaç gündür bol bol geziyoruz burada hava güzel olduğu için her anın kıymetini bilmeye çalışıyoruz.. Kar bastırmadan dışarı atıyoruz kendimizi... Bu gezmelerden birinde Gönül kahvesi ne attık kendimizi.. Beni tanıyanlar bilir yeni şeyler denemeyi ne kadar sevdiğimi... Gittiğim yerlerde denemediğim ne varsa genelde denemek isterim... BU gidişimizde de daha önceden içmediğim bir içecek denemek istedim ve Karamel Latte Maccihato denemeye karar verdim.. içindekiler hakkında çok bir fikrim olmasa da görünüşü beni cezbetti..                                                                                                       
          
      Ama malesef tadı görüntüsü kadar dikkatimi çekmedi ve bende sınıfta kaldı.. Bi daha da denemem dediğim listeme böylelikle giriş yaptı... Her ne kadar yeni kahve tadları denemeye çalışsamda ben Türk kahvesinden şaşmam... Bu da arkadaş buluşmasında bir kare... :)

         

      Yeni şarkılar keşfetmeye çalışıyorum ve bu aralar bu şarkıya fena sardım... Hoş bir parça..  

         
        
       Tatlılar Gülcan 'dan buda blog keşfim.. Kendisiyle irtibata geçip, konuşamamış olsak da ben yazılarını zevkle takip ediyorum ve tariflerine bayılıyorum.. Çoğusunu denedim ve denemeyede devam edeceğim...

           

Yeppuda da yıllara göre Kore dizi listesi çıktı karşıma... En eski yapım 2000 yılına ait ve tek çevrilmiş dizi.. Autumn İn My Heart.. Sırf meraktan oturdum izledim.. Acaba o yıllarda dizi konuları, giyim tarzı yapımlar nasılmış diye...


Bu diziyi izlediğimde dedim ki ne kadar Türkümsü :) bir dizi böyle.. Doğumda karışan iki bebek .. Sonra kan testinde ortaya çıkan gerçekler vs. vs.... Dizi çokk eski olduğu için öyle heyecanlı bir gidişatı yok durağan yani ama bazı yerlerde ağlamadım desem yalan olur.. Çerezlik bir dizi arıyorsanız ideal!!!

Evet uzun bir postun sonuna geldik... Tavsiyelerinizi, yorumlarınızı, önerilerinizi bekliyorum sevgiyle kalın vesselam...



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Oradan Buradan Her Telden.... 005

Ne İzledim?? (Bir Film Bir müzik)

Weightlifting Fairy Kim Bok Joo Konusu ve ilk Bölümü...