MİMMİRİ MİMMM!!!


   Sevgili blogdaşım esra yanii fightiingg blog'un güzel sahibesi beni bir mim de etiketlemiş.. Bende anca müsait olup cevaplıyorum...

     1- Uyarlama dizi/film seyretmeyi sever misiniz? Ne sıklıkta uyarlama dizi film seyredersiniz?
          Aslında bunun hakkında bir yorum belirtemeyeceğim genellikle denk gelirse yada kadrosu beni cezbettiyse izlemeye çalışırım...

     2)Şu zamana kadar en sevdiğiniz veya başarılı bulduğunuz uyarlama film hangisiydi? Cevabı neye göre verdiniz?
          Genelde herkesin beğenisini kazanan film serisi de diyebiliriz:
          'Twilight-Alacakaranlık'... çok beğenerek izlemiştim.. 
          'Senden önce Ben' hatta film kitabın çok çok önüne geçmiş...
           Senden Bana Kalan... sırf meraktan sinemada gidip izlemiştim ve çok sevmiştim.. Senaryoya sadık kalınmış bir filmdi...
  
     3)Şu zamana kadar en sevmediğiniz veya başarısız bulduğunuz, uyarlamayı yapanlara "neden yaptınız bunu neden?" diye sorduracak uyarlama film hangisiydi? Neden böyle düşünüyorsunuz?
           Film olarak çok aklıma da gelmiyor açıkçası uyarlama olarak izlediğim....

      4)Şu zamana kadar en sevdiğiniz veya başarılı bulduğunuz dizi uyarlaması hangisiydi? Neden?
          Bayılarak başlamıştım 'Seviyor Sevmiyor' u izlemeye o kadar iyi de gidiyordu ki senaryo neredeyse tıpatıp aynıydı ama neden sonra çoook afedersiniz ama içine ettiler... sonlara doğru izlemeye bıraktım... Gereksiz mahvettiler Türk filmi entrikalarına bağladılar...




      5)Şu zamana kadar en sevmediğiniz veya başarısız bulduğunuz uyarlama diziyi nedenleri ile birlikte söyler misiniz? 
           'Çalıkuşu' : Burak ve Fahriye nin oynadığı... Tam bir rezaletti.. kitaptan öyle bir sapıp çektilerki bölümleri izlemeye dayanamadım... 
            Kore dizilerini uyarladıkları Türk dizileride tam bir felaket keşke demeseler bu dizi uyarlama diye belki o zaman izleriz...

       6)Diziye veya filme uyarlansa çok güzel olurdu, kesin izlerdim, uyarlanmasını isterdim dediğiniz bir kitap var mı?
           Açıkçası şuan aklıma gelmiyor:)) Ama güçlü bir kadro ve aslına sadık kalınarak çekilen bir yapıt olursa işte o zaman izlenmeye değer bir film olur :)))

*** Beni mimlediği için arkadaşıma çok teşekkür ediyıorum.. Severek cevapladım.. Üstüne alınan herkese armağan ediyorum bu mimi.... 

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık^^ Çok güzel bir mim olmuş. Sen dizileri de eklemişsin, ben sadece kitap diye Kore dizilerini eklemedim. Bilseydim dizi-film de eklerdim. 😂😂 Çalıkuşu dizisi için dediğine katılıyorum, o güzelim diziyi ne hale getirdiler. 😐😐 Seviyor Sevmiyor içinde, devamında neler oldu bilmiyorum ama Final yapıldığı için net gelince izlemeye devam etmeyi düşünüyorum. 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmmm :)) olsun bidaha gene post yaparsın bu sefer Kore dizilerinden filmlerinden bahsdrsn :))) başlarda seviyor sevmiyor çok güzeldi büyük bir hayran kitleside vardı ... sonra ne zamanki deniz tuna ilişkisine getirdiler işi senaryo çığırından çıktı :)) ama yinede sonunu merak edrm bi ara bakacağım bende :)) yeni mim ve dizilerde görüşelimmmmm:)))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Oradan Buradan Her Telden.... 005

Oradan Buradan Her Telden...004

Ne İzledim?? (Bir Film Bir müzik)