Ne İzledim?? (Bir Film Bir müzik)


   Bu aralar vakit buldukça film izliyor, kitap okuyorum. Boş kalmamaya çalışıyorum yani sevgili blogdaşlar.. Güzel film, dizi,kitap önerilerinize her zaman açığım.. Siz neler yapıyorsunuz bakalım?? 
   Evet gelelim filmimize... Kendileri Amerikan ve japon ortak yapımı komedi tadında romantik olmaya da çalışan izlenilesi ama çerezlik bir filmdir. Filmimiz:



The Ramen Girl

Konusuna gelirsek eğer;Bu saf kızımız Tokyo ya kadar erkek arkadaşının peşinden gelir ama geldiği hafta terkedilir.. Kızımız terkedilmeyi pek kaldıramadı.. Bayağı göz yaşları dökerek içmelere vurdu kendini.. o kadar çok aradı ki eski sevgilisini ama hepsinde telesekretere not bırakmak zorunda kaldı...


Yağmurlu bir gecede, dilini bile bilmediği ülkenin karanlık sokaklarında gezinirken bir noodle dükkanı ile karşılaşır ve aradığı teselliyi bir kase ramende bulur...


Birbirlerinin dillerinden anlamasalarda Abby ile Şef Maezumi ve eşi Reiko arasında bir bağ kurulur..


Daha sonra sürekli dükkana uğramaya başlar.. O kadar sık giderki şef ve karısı onun deli olabileceğini bile düşünür... Şuan ki tek düşüncesi Abby nin Ramen yapmayı öğrenmektir. Ama şefimizi ikna etmek baya zordur. Aksi mi aksi biridir kendileri... Abby her fırsatta dükkana gittiğinde karşılaştığı bir grup vardı ki baya komik diyaloglar yaşandı onlar sayesinde...

Bizim dedikoducu teyzelere benziyorlardı😊😊😊

Kendini zorla kabul ettiren Abbynin işi hiçte kolay değildir bu dükkanda bakalım neler yaşayacaktır?




yorumum::


*** Başta da dediğim gibi film eğlenceli olsada hafif durağanlıkları da yok değil.. Bu yüzden çerezlik tadında bir film.. Bayılarak izlemedim yani...

*** Bi kere kız çok saftı o salak sevgilisine 5678825 tane mesaj bırakmasıda çok gülünçtü.. her yaptığını anlattı adama telefonu açmadığını bile bile...

*** şefimiz öyle aksi ki kızı benimseyene kadar yaptırmadığı pis iş kalmıyor.. Tuvaleti temizle, yerleri sil, bulaşıkları yıka...

*** içine ruh katmayı öğrenene kadar ramenler hep çöpe gitti...

*** Büyük Usta'dan onay çıkmasına ramak kalsa da, Abby şefimizin halefi oluyor ve kendi ramen dükkanını açıyor... hem de ne ramen...

*** Tabi bu arada yeni bir aşk da bekliyor kızımızı... 

izleyecek olanlara keyifli seyirler... izlerseniz yorumunuzu bekliyorum:) :)

Bir Müzik;


*** Bu aralar favorim olur kendileri...







Yorumlar

  1. güzelmiş :) kafa dağıtmalık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tam bir kafa dağıtmalık çerez film :) eğlenceli ve değişik :)

      Sil
  2. Ben bu filmi seyretmiştim gerçekten çok eğlenceli bir film:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten de eğlenceli.. kızın azmi sonunda herşeyi yendi:)

      Sil
  3. of ramen çok seviyom yaaa ama azcık olcak acısı çok olmuycaak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzel bir şey bu ramen bende çok seviyorum ama burada restorant yok keşke olsa uzakdoğu mutfağı... kendim evde yapınca tam tutmuyor

      Sil
  4. Selam, ortak öykü yazma çalışmasında sıra size geliyor. Takiptesiniz değil mi?

    YanıtlaSil
  5. selamm takip her gün edemiyorum çalıştığım için ama ara ara bakmaya çalışıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıradaki mimlenen kişinin çok işi olduğu için yazamayacak. Siz devralırmısınız?

      Sil
  6. Merhaba blogunuzu takibe aldım, sizi de beklerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Oradan Buradan Her Telden.... 005

Oradan Buradan Her Telden...004