EN SONLAR....

        Sevgili Nabrut'un un yazısından esinlenerek... (Nabrut un yazısını okumak için bi tık..)
     
       En son aldığım şey:abur cuburları saymazsak eğer pasta kalıpları aldım yeni tarifler deneyebilmek için :)
      En son gittiğim şehir: İzmir e yeni taşındım zaten burasını yeni yer olarak sayabiliriz herhalde...

      En son mesaj attığım kişi: Haftasonu düğünü olupta benim katılamayacağım çok sevdiğim arkadaşımın telaşına ortak olabilmek biraz da motive edebilmek için bol bol msj attım :)
      En son yaptığım online alışveriş: Online alışveriş yapmıyorum malesef belki bi gün...
      En son ne yedim: Tavuk dürüm gezme arası acıkınca aparatif tarzı olsun istedik :)
      En son ne içtim: Atom.. İzmir de özellikle kemeraltında çoğu yerde el yapımı meyve sularını çeşit çeşit bulabilirsiniz.

        En son gittiğim mekan: Kızlarağası Hanı kahve mekanlarıyla meşhurdur.. Onlardan birinde Türk kahvesi içmek için girdik ama yanlış seçim ;) 
        En son ne izledim: She Was Pretty
      (Önerilere açığım... hem kitap hem film de)
        En son ne okudum: Çirkin Güzel 2 Aşka Uyanış
        En son neye güldüm: hmm.. çok gülerim ben genel olarak ama şöyle bolca kahkaha attım diyebileceğim... hatırlayamıyorum... 
        En son neye ağladım: haberlerde.. çok sulugözüm ayrıca.. haber izlerken bile ağlarım...
        En son telefonda kiminle konuştum: Annemle.. günlük rutin konuşmalar.. olmazsa olmazlar yani:) uzakta olunca...

Yorumlar

  1. atom diye buna diyorlarmış demek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aç karnına içersen hiç tat alamıyorsun ama normal zamanda tadı harika bol çeşit meyve var içinde :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.. o zaman senin en sonlarınıda okumak isterim:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Oradan Buradan Her Telden.... 005

Oradan Buradan Her Telden...004

Ne İzledim?? (Bir Film Bir müzik)