Meydan Okuma .... 10




Kısaca MİNSİM😍

Selammm blogdaşlar nasılsınız?? Blog a çokça gelin.. Çokça yazılar yazın.. Burasının büyüsü diğer sosyal medyalardan daha farklı.... İhmal etmeyin burayı...💕💕
Şarkılarıma geçmeden önce size ponçiğimden bahsettmek istiyorum... Kendisi benim healerımmm olur bende onun abloşu.. Öyle hitap ederiz birbirimize.. Zatı muhterem blogumu okumayı yazılarımı çok sever. Kendisi bir edebiyat öğrencisi olmakla birlikte bir blogada sahip değil.. Neettiysem açtıramadım..Diyorum bak gell biz burada çok eğleniyoruz burası çok farklı bir dünya etme eyleme ama nafile... Hadi artıkkk kop gel sende buraya 😍😍😍
Kendisi MinSim dir.. Yani CnBlue Min hayranı ve yüksek Kore fanıdır.. İnstada paylaştığı resimlerin altına yazılarını döktürür.. Ve herkesten tam not alır.. O yüzden de diyorumkiiii şuan burayı okuduğunu biliyorum tatlım hadi bloglan artıkkk😊😊😊



Ve gelelim şarkılara!!!


5- Yüksek sesle dinlenesi şarkı:


Bayılıyorum bu şarkıya bu aralar favorim olur kendileri...

6- Sana Dans etme isteği uyandıran şarkı : 


Kıpır kıpır ne çok dinlerim bir bilsenizzz :)

7- Yolculukta dinlenecek bir şarkı:



8- Bağımlılıklar hakkında şarkılar :



bilemedim bu maddeye bu şarkı oldumu ama aklıma ilk gelen bu oldu :))

9- Seni mutlu eden bir şarkı:



10- Seni üzen bir şarkı :



Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Oradan Buradan Her Telden.... 005

Oradan Buradan Her Telden...004

Ne İzledim?? (Bir Film Bir müzik)