Meydan Okuma 2/3/4

 Dün bahar geldi dedim diye nazar değmiş olmalı ki değim yerindeyse gök yarıldı zannettim.. Şuan hava öyle kapalı ki akşam oldu diyebilirim... Bardaktan boşanırcasına yağan yağmurun yanı sıra şiddetli dolu ve fırtına ile karşı karşıyayız.. Yarına Allah kerim... 


Evet bugünün tarihine bakarsak bütün genç arkadaşlarımızın güzel bayramı kutlu olsun.. Bugünün gününe bakarsak o halde Hayırlı Cumalarımız olsun...

Evet gelelim meydan okumamıza...

2,Gün: Adında sayı olan sevdiğin bir şarkı;



3.Gün: Sana yazı hatırlatan bir şarkı ;



4.Gün: Sana unutmak istediğin birini hatırlatan şarkı;



normalde ilk meydan okuma da başlayanlar daha ilerdeler.. Ben de onlara yetişmek için birkaç maddeyi birleştirdim.. Hala başlamayanlar varsa hadi bloga... :))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Oradan Buradan Her Telden.... 005

Oradan Buradan Her Telden...004

Ne İzledim?? (Bir Film Bir müzik)