Meydan Okuma!!!

     

       Evet sevgili arkadaşlar havalar artık iyice güzelleşmeye başladı neler yapıyorsunuz??? Benim günlerim baya dolu ve yoğun bir şekilde geçiyor... Zamanı iyi değerlendirememekten ötürü yetiremiyorum da saatleri kendime... İşte öyle yuvarlanıp gidiyoruz.. Erzurum da hava anca ısınmaya başladı..  Güneş kendini nazlı nazlı gösterirken bir bahar sevinci doldu içimize.. Tabi bahar çarpması yorgunluğunu saymazsak.. 😊😊 Dolanıyor haliyle dilimize şarkılar.. Tam da bunun üstüne çok güzel bir meydan okuma keşfettim ve başladım cevaplamaya hadi kolay gelsin 😍😍

       Meydan okumanın sahibesi sevgili Öneri Makinesi .. Bu güzel etkinlik için kendisine teşekkür ediyor ve fightiingg blog a bu meydan okumayı paslıyorum... 

1. Gün: Adında renk olan sevdiğin bir şarkı;


Barış Manço ve Gül Pembe...

Ayrıca bu postu okuyan herkese meydan okuyorum hadi başlayın !!!

Yorumlar

  1. Ah ne değerli zamanların şarkısıdır bu... hatırlamak ne hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. çoğunuzun meydan okumasını takip ediyorum genelde yabancı şarkılar var ve pek yabancı şarkı dinlemediğim için benim içinde yeni şarkılar keşfetme olanağı sağladı bu etkinlik.. Aklıma ilk gelen ve unutulmaz şarkılar arasında yer alan şarkıyı paylaşmak istedim :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir başlangıç olmuş Barış Manço'yla, çok severim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim... Asıl sizin böyle bir etkinlik düzenlemeniz bizim için güzel bir başlangıç oldu :) hem sayfanızı keşfettik hem de yeni şarkılar tanıdıkkk:))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Oradan Buradan Her Telden.... 005

Oradan Buradan Her Telden...004

Ne İzledim?? (Bir Film Bir müzik)